niedziela, 21 maja 2017

WARSZAWSKIE TARGI KSIĄŻKI 2017 (1)




Część I

Hejka
W dniu 20 maja 2017 roku wybrałam się na Warszawskie Targi Książki. Co mi się podobało w tej imprezie? Oto kilka punktów:
- zobaczyłam wreszcie nasz Stadion Narodowy w Warszawie,
- przechadzałam się wzdłuż wielu księgarni i wydawnictw,
- widziałam twarze znane z YouTuba, telewizji oraz blogerów,
- spotkałam się z autorami moich ulubionych książek i zdobyłam ich autografy (po długich godzinach stania w kolejce, ale było warto :))
- kupiłam nowe książki

Zaopatrzyłam się w następujące pozycje:
- Charlotte Link "Ciernista róża"
- Katarzyna Bonda "Florystka"
- Komiksy Wyrzykowskiego i Zajączkowskiego "W imieniu Polski Walczącej"

Zdobyłam kilka autografów:
- Remigiusza Mroza
- Charlotte Link
- Katarzyny Bonda
- Graham'a Masterton'a
- Davida Lagercrantz'a
- Krzysztofa Wyrzykowskiego i Sławomira Zajączkowskiego.

Czy Wy też byliście na Warszawskich Targach Książki? Co ciekawego kupiliście? Od kogo zdobyliście autografy?

2 komentarze:

  1. Szczęścia z Ciebie ;-), gdyby nie odległość chętnie bym odwiedziła tę imprezę. Może wrzucisz na blog jeszcze jakieś szczegóły z tego wydarzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wybierzesz się za rok. Jeszcze jesienią są fajne targi książki w Krakowie. Na twoją prośbę stworze uzupełniający post. Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń